tag:blogger.com,1999:blog-1018837010381064570.post6841091427770556950..comments2023-09-20T21:30:21.666+03:00Comments on Lahden takana: Taas on asiakas häiritsemässä työntekoaShttp://www.blogger.com/profile/15660055299017125531noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-1018837010381064570.post-73059765452786996652012-11-27T21:38:48.900+02:002012-11-27T21:38:48.900+02:00Onkohan asiakaspalaute tässä maassa turhaa?
Yhdess...Onkohan asiakaspalaute tässä maassa turhaa?<br />Yhdessä kenkäkaupassa Tallinnassa oli ystävällinen, ammattitaitoinen, miellyttävä myyjä.<br /><br />nimim. kolme vuotta VirossaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1018837010381064570.post-5491017049123212382012-11-26T23:24:23.305+02:002012-11-26T23:24:23.305+02:00Hah, uskomaton sattuma ja vielä hyvin samankaltain...Hah, uskomaton sattuma ja vielä hyvin samankaltainen. Miten vaikeaa voi myyminen olla?! Ja juuri noin - epätietoiselle asiakkaalle voisi niin suunnattoman helposti myydä mitä vain ja kaikki olisivat tyytyväisiä. <br /><br />Minulla on kyllä tästä puodista oikein hyviäkin kokemuksia, mutta tottahan työntekijät ovat erilaisia. Kun vain jaksaisin vaivautua, lähettäisin asiakaspalautetta. Tai sitten vain äänestän jaloillani. Shttps://www.blogger.com/profile/15660055299017125531noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1018837010381064570.post-35079382232231134522012-11-25T18:03:02.794+02:002012-11-25T18:03:02.794+02:00Itsellänikin on mieleenpainuvan huono kokemus sama...Itsellänikin on mieleenpainuvan huono kokemus samanalaisesta tee- ja kahvikaupasta, lieneekö vielä sama putiikki. Tosin outoa jos on tolla asiakaspalvelun tasolla pysynyt pystyssä näinkin kauan, oma kokemukseni on varmaan yli 10 vuotta sitten tapahtunut - ja järkyttävintä on ehkä se, että siinä ajassa ei ole ollut mitään kehitystä! <br /><br />Menin siis teekauppaan ajatuksenani ostaa kaverille lahjaksi jotain hyvää teetä. Itse en tuolloin teetä pahemmin juonut, joten asiantuntemukseni oli nollatasoa. Kysyin siis myyjältä apua - mitä hän suosittelisi lahjaksi. Sain vastaukseksi kysymyksen - haluanko vihreää tai mustaa teetä. En edelleenkään osannut preferoida kumpaakaann, vaan kaipasin suositusta häneltä, jota luulin asiantuntijaksi. Tässä kohtaa sain kuitenkin kuulla, että jos en osaa sanoa kumpaa teelajia haluan, ei hän voi auttaa minua yhtään pidemmälle. Johon minunkin tuli todeta että ei sitten ilmeisesti tarvitse tässä kaupassa enää jatkossa asioida. <br /><br />En ymmärrä silti sitä, että eikö myyjän tavoitteena ole myydä? Minähän olisin ollut todella helppo nakki, hänen olisi tarvinnut vaan kehua jotain teelajia ja olisin napannut sen heti mukaani. Ihmeellistä hommaa. Marishttps://www.blogger.com/profile/09097604323167608829noreply@blogger.com